Love Girls Party

/
2 Comments

Czy jest coś lepszego niż spędzenie czasu ze spaniałymi kobietami, które czują tak samo jak ty (albo chociaż podobnie),  rozumieją Cię i dają wielką dawkę optymizmu? Myślec, że nie ma:) Dlatego też uwielbiam organizować i chodzić na babskie wieczory. Dziś chciałam wam pokazać jak zorganizowałam super wieczór bez wielkich nakładów finansowych, ale za to z wielkim nakładem prosto z serca:) 
Aby każda zaproszona przeze mnie przyjaciółka czy znajoma poczuła się wyjątkowo przygotowałam karteczki z podziękowaniami za przybycie i drobne prezenciki w postaci peelingu. Nawet się nie spodziewałam, ale sama też dostałam wiele super rzeczy:) 
Może mężczyźni nie zwracają uwagi na detale, kwiaty na stołach itd, ale kobiety tak nie mają. Postarałam się więc aby stół wyglądał pięknie. Do słomek poprzyczepiałam różyczki, uszykowałam świeczniki, oraz poprosiłam moją kuzynkę Kasie o zrobienie bukiecików. 
Później już tylko trochę makijażu, wyjściowy strój i przyjecie gości. Rozmowy na miliony tematów, drinki i bardzo i to bardzo dużo śmiechu. Uwielbiam Was:)
Co myślicie o babskich wieczorach? Jak podobał wam się mój?
Ściskam :)









to piękne zdjęcie zrobiła zdolna Gosia Anioł :)




You may also like

2 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się kwiatowe dodatki w tym zestawieniu oprawy stołu. Widać po minach, że przyjęcie udane! :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.