Osoby, które mnie inspirują

/
1 Comments
Nie mam jednej konkretnej osoby na tym świecie, która mnie inspiruje.
Codziennie trafiam w Internecie na piękne grafiki, obrazy i hand made. Różnorodność jest najbardziej inspirująca na świecie dla mnie dlatego nigdy nie skupiam się na konkretnym artyście ani osobie.
W życiu inspirują mnie moi najbliżsi.
Mój syn codziennie uczy mnie cierpliwości i pozwala powrócić do dzieciństwa. Dzięki niemu poznałam cała ligę sprawiedliwych, która stała się moimi ulubionymi bajkami inspirowanymi komiksami.

Mój Tomasz inspiruje mnie codzienne w byciu szczęśliwym, to najbardziej pozytywny człowiek jakiego znam. Spokojny i cieszący się każdą chwilą. Strasznie zazdroszczę mu takiego stanu ducha, ja co chwile znajduje sobie powody do smutku, a to za grube uda a to brzydki wielki nos, a to brak weny. Jemu to nie grozi, czego strasznie mu zazdroszczę i mam nadzieje, że kiedyś sama będę potrafiła nie przejmować się gównami i cieszyć w pełni z życia.

Moi rodzice wychowali mnie jak mnie wychowali, zapewne popełnili wiele błędów, ale również nauczyli mnie wielu ważnych rzeczy. Mój tata inspiruje mnie swoim zdrowym podejściem, on nikomu nie zazdrości i do wszystkiego co osiągnął dotarł sam ciężką pracą. Podoba mi się jego pracowitość i dobre serce. Moja mam jest perfekcyjną panią domu, ale nie taką z telewizji której mąż zarabia miliony a ona daje nam rady ze za tapczanem też trzeba odkurzyć ubrana przy tym w suknie balową. Moja mama zawsze ma porządek w domu, czego jej zazdroszczę, ale nie wdałam się w nią.. cóż ale wszystkiego można się nauczyć. Dbanie o porządek to jej główny cel. Nie dość, ze prowadzi bezbłędnie dom to jeszcze na dodatek pracuje zawodowo, chociaż w tych czasach to już nic nowego.

Kto jest dla was inspiracją? Ściskam!


You may also like

1 komentarz:

  1. Pięknie napisałaś :) Widać , że cudne osoby Cię inspirują :))

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.